الفن

أحمد إبراهيم بعد انفصاله عن أنغام : مش مهتم !

1+

رد الموزع الموسيقي أحمد إبراهيم على الصجة التي أثيرت عبر مواقع التواصل الاجتماعي بعد انفصاله عن زوجته النجمة أنغام. (اضغط على المزبد لمتابعة المقال)

قال ابراهيم خلال لقاء خاص لبرنامج مساء دي ام سي الذي يقدمه المذيع رامي رضوان: (مش مهتم بالضجه اللى بتحصل على السوشيال ميديا و بتفاجأ بكلام الناس واتصالتهم، كل اللى يجيبه ربنا خير ..طول الوقت بركز انى اقدم اغانى تسيب اثر مع الناس).

عن جدل السوشيال ميديا بعد زواجه من أنغام وبعد انفصاله عنها قال أحمد: (أي انسان في الدنيا من داخله خير وشر، وكنت حريص على عدم إدخال حياتى الشخصية مع المهنيه والأزمة الأخيرة أظهرت لي نوايا لناس كثيرين استكتروا عليه أن الضوء اتسلط عليا وانا لو محتاج وبسعى للشهرة كنت ظهرت في برامج من زمان وتحدثت عن اعمالي الفنية).

أضاف: (انا عذرت الناس التى لم تعرفني وهاجمتنى لكن الناس التى تعرف جيدا من هو احمد ابراهيم ونجحاته كنت مندهش من رد فعلهم وبدون مبالغه الأغلبية اعتذروا لى بعد ذلك ومن أكثر ردود الأفعال التى ادهشتنى الذين قالوا “اانى لسه مبدأ ، وعايز اشتهر، ومحوا ١٨ سنة من حياتى وهبتها لشغلي).

وعن سبب التزامه الصمت كل هذة المدة قال إبراهيم: (الدنيا صغيرة والله منصف و الرد جه بدرى جدا وربنا نصفنى ، و انا طول الوقت عمرى ما سمحت لنفسى ادخل فى حياة حد .. وارد على الاتهامات دى واقول ايه فى حد بيتكلم عن نفسه وينصف نفسه ” الراجل هو اللى بيحاسب على المشاريب وللاسف ياريت كان ينفع انى ادافع عن نفسى و فى نفس العام الذى تهاجمت فيه هو العام الذى حصلت فيه على العديد من الجوائز الهامه فى حياتى آخرها جائزة music awards عن أغنية حاله خاصة جدا للمطربه أنغام).

1+
اظهر المزيد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى